Empreses del Grup Pere Mata
Institut
Pere Mata

El Servei de Teràpia Ocupacional de la Fundació Pere Mata se’n va de colònies a Marina d’Or

El passat mes de juny el Servei de Teràpia Ocupacional de la Fundació Pere Mata vam anar de colònies a Marina d’Or. Ho vam escollir mitjançant votació entre diferents propostes.

Vam fer el trajecte en autocar i a mig camí vam realitzar una paradeta a una àrea de servei per poder esmorzar i estirar les cames.

colonies 1Un cop vam arribar a Marina d’Or ens vam acomodar als diferents apartaments en grups de 4 i un monitor/a.

El bon temps ens va acompanyar i vam poder gaudir de les piscines i del passeig per la platja i el poble, on vam comprar regals i records d’Oropesa. També vam visitar un parc molt bonic on hi havia animals.

Una de les coses que més ens va agradar va ser realitzar els diferents àpats en un bufet, ja que podíem escollir el menjar i provar una mica de tot i el ball de la nit amb el show que organitzava l’hotel.

La nostra valoració és molt positiva, ens ho vam passar molt bé, la gran majoria no volíem tornar i ens haguéssim quedat tot l’estiu!
 colonies 2

Noticia redactada pels Nouset (grup de persones usuàries del Servei de Teràpia ocupacional)