Empreses del Grup Pere Mata
Institut
Pere Mata

Colònies del Servei de Teràpia Ocupacional a Peníscola

Els passats dies 31 de maig, 1 i 2 de juny les persones usuàries i els professionals del Servei de Teràpia Ocupacional de la Fundació Pere Mata ens en vam anar de colònies a Peníscola. Ens vam allotjar al Càmping Edèn, en acollidors bungalous on vam poder conviure tots junts i passar uns dies plens d’experiències inoblidables.

El primer dia, després de dinar, vam anar al supermercat a comprar l’esmorzar dels dos dies següents. Els integrants de cada caseta amb el suport del seu monitor/a havien de triar allò que esmorzarien  intentant posar-se d’acord entre ells i cenyint-se a un pressupost determinat.
Després d’un bon sopar vam poder gaudir de dues hores de discoteca on ningú es va quedar sense ballar.

L’endemà al matí vam anar a les piscines del càmping que, com feia molt bon dia, vam poder aprofitar i gaudir amb intensitat. A la tarda vam anar a fer un passeig pel poble i els més valents es van atrevir a  pujar i visitar el castell. Tots i totes van voler comprar-se algun record de l’estada en les botigues de la zona.

Les persones usuàries que han participat en les colònies han expressat haver-s’ho passat d’allò més bé.

Al Servei de Teràpia Ocupacional fa anys que en les nostres colònies hem apostat per la fórmula del càmping, ja que això ens permet conviure de manera estreta persones usuàries i professionals en un espai i en unes activitats lúdiques diferents de les habituals, fet que ens permet reforçar vincles i conèixer-nos millor els uns als altres.