Empreses del Grup Pere Mata
Institut
Pere Mata

El Servei Prelaboral d’Amposta visita el Museu del Mar

Divendres 23 de març, últim dia abans de les vacances de Setmana Santa, al Servei Prelaboral (SPL) d'Amposta vam decidir fer un dia especial. Vam sortir a visitar Sant Carles de la Ràpita i el Museu del Mar.

A primera hora, vam anar a passejar fins al far a la Platja de les Delícies. També vam aprofitar per fer algunes fotos i descansar de la caminada. Mentre tornàvem per anar al Museu, vam parar a esmorzar a la vora de la platja del Garbí, on mentre esmorzàvem vam poder gaudir d’unes bones vistes.

Des d'allí, ja vam anar a visitar el Museu del Mar. Un museu molt atractiu on hem pogut veure la història de Josep Joan Arbó, col•leccionables de diferents elements trobats al mar; com peixos, cloïsses, cargols, estrelles de mar, etc.. A més a més de tota la història en referència al mar del Delta de l'Ebre.
Al mateix museu, es projectava un vídeo on es mostrava un dia de treball d'un pescador. Des de es surt al mar fins que el peix està a la taula dels restaurants.

L’objectiu que la Fundació Pere Mata es vol aconseguir amb aquest tipus de sortides, és el fet de que les persones usuàries surtin del àmbit habitual de treball i puguin conèixer altres indrets, al mateix temps que també es puguin relacionar amb altres persones i amb la societat en general. A més a més, aquesta visita ha sigut una oportunitat per conèixer la vida del mar.

Hem acabat l'excursió donant un tomb per la Plaça del Coc de Sant Carles de la Ràpita per tal de començar molt bé les vacances de Pasqua.